هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

گالری‌گردی هفتگی با هنرگردی

هنرگردی دیگر فقط رسانه‌ای مجازی نیست

ضرورت گالری گردی بر دوستداران هنر پوشیده نیست. به همین جهت هنرگردی برای پاسخ به تقاضای هنردوستان، حوزه کاری خود را از بخش آن‌لاین به قلب گالری ها هم گسترش داده و در تازه‌ترین پروژه‌ی خود اقدام به برگزاری گالری گردی هفتگی کرده است. این بازدیدهای گروهی فرصت مناسبی برای کسانی است که مایلند عصر جمعه خود را صرف دیدن آثار هنری و آشنایی با هنر و هنرمندان معاصر نمایند.

هنرگردی پس از به سرانجام رساندن موفق وبسایت، اپلیکشین و انتشار هفتگی خبرنامه تبدیل به یکی از مراجع هنرهای تجسمی ایران شده است و در بدو ورود به دوسالگی، با چندین گالری مهم تهران همکاری کرده و از گروه‌های هنری نوپا و استارت آپ‌های هنری حمایت می‌کند. همین موفقیت‌ها منجر به تعریف پروژه‌های جدید در تیم شده است که در مقیاس‌های گوناگون، از فضای مجازی تا پروژه‌های شهری در دست اجرا هستند.

از یارن بامبینگ تا گالری گردی هفتگی

از جمله پروژه‌های شهری هنرگردی می‌توان به یارن بامبینگ (بافت نگاری) اشاره کرد که در مجتمع خیریه رعد در روز جهانی معلولان با حضور گری لوئیس نماینده سازمان ملل در ایران رونمایی شد. در گام بعدی هنرگردی اقدام به برگزاری گالری گردی هفتگی کرده است که به طور مختصر در بالا توضیح داده شد. گالری گردی فعالیتی چهار ساعته است که از ساعت آغاز به کار گالری‌ها یعنی چهار بعد از ظهر روز جمعه شروع شده و در ساعت پایان کار آن‌ها یعنی هشت شب، خاتمه میابد. در طول این چهار ساعت تلاش می‌شود تا بیش‌ترین بهره از زمان برده شده و بازدیدکنندگان با آثاری که امروزه در گالری‌های پایتخت در قالب نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شوند، آشنا شوند. هدف از این پروژه آشنایی نزدیک و بیش‌تر مخاطبان با آن‌چه که به عنوان هنر معاصر ایران ارائه می‌شود تعریف شده است.

هدف هنرگردی از برگزاری این فعالیت رسیدن به اهداف زیر است:

  • بازدید از نمایشگاه‌های مهم هفته در گالری‌های معتبر تهران
  • توضیح و بررسی آثار در محل گالری توسط کارشناس گالری
  • گفت‌وگوی ویژه با هنرمند و کیوریتور آثار
  • حمل و نقل آسان با مینی بوس هنرگردی

و در یک کلام، شناخت آن‌چه که به عنوان هنر معاصر ایران از آن یاد می‌شود. برای شرکت در این رویداد می‌توانید به بخش ثبت نام مراجعه کنید.

[vc_row][vc_column width=”3/4″][vc_column_text animation=”animate-when-visible” css_animation=”top-to-bottom”]

برای ثبت نام در گالری گردی با هنرگردی کلیک کنید

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_empty_space height=”25px”][kleo_button title=”ثبت نام” href=”http://www.honargardi.com/cool/” style=”primary” size=”lg” icon=”0″][/vc_column][/vc_row]

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید