هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

فراخوان مطالعاتی در Extended BAiR

مجموعه Bnaff با برگزاری فراخوان مطالعاتی فرصت هایی را در اختیار هنرمندان و محققان و همه آنهایی که در رشته های مختلف به نحوی درگیر هستند حتی استارتاپ ها و سایت هاقرار میدهد. فیلد های مختلفی که در این فراخوان مطالعاتی مورد تمرکز قرار گرفته اند شامل عکاسی ،مجسمه ،چاپ ، سرامیک ،هنرهای رسانه ای و … هستند که البته در این موارد علاوه بر فرصت مطالعات و امکانات مورد نیاز برای اجرا، نتورکینگ در زمینه توسعه تکنیک های تولید و همین طور نمایش نیز برنامه ریزی شده اند.

Extended BAiR

Visual + Digital Arts
ONGOING PROGRAM
PROGRAM DATES

DEADLINES:  JANUARY 20, MARCH 2, APRIL 20, AUGUST 31 2016

این دوره به صورت زمان بندی های مختلف و با دریافت رزومه و طرح اولیه میتوانند ۲۴ ساعته از یک استدیو و نسبت به پروژه ۴ بار در سال برای هر فرد استفاده کنند. البته همکاران خود گروه بناف هم در این مورد کنار شما خواهند بود تا حمایت تکنیکی و معرفی شما را داشته باشند. از اهداف این برنامه کشف استعداد ها و همین طور دادن فرصت های بیشتر در زمینه فعالیت یک فرد است. بخشی از این فرصت ها البته به امور انسان دوستانه تعلق میگیرد.

زمان بندی برای پروژه فراخوان مطالعاتی در Extended BAiR

  • ۲۰ ژانویه –از آوریل تا جون ۲۰۱۶
  • ۲ مارچ –از جولای تا آگوست ۲۰۱۶
  • ۲۰ آوریل –از سپتامبر تا دسامبر ۲۰۱۶
  • ۳۱ آگوست –از ژانوایه تا مارچ ۲۰۱۷

هزینه شرکت در فراخوان مطالعاتی Bnaff

۶۰ دلار هزینه ی ماهانه ی استودیو ۳۰ روزه محاسبه می شود

نکته: متقاضیان مسئول تمامی مخارج خود هستند از جمله نقل و انتقال ،مواد اولیه و وسایل مورد نیاز ،اجاره  و استفاده از تجهیزلت صوتی و تصویری ، ابزار عکاسی ،چاپ و هرگونه هزینه برای امکانات . توجه کنید  که هزینه به هیچ وجه خوابگاه و وعده ی غذایی را شامل نمی شود

برای دریافت شرایط اینجا کلیک کنید

علیرضا محمدشاه

http://www.shariot.ir

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید