هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

گالری شلمان

گالری شلمان

شَلمان نام شهری در مسیر رودسر به لاهیجان در شرق استان گیلان گفته می شود. در گویش کردی: هرنوع تیر یا تیرچه ای را شلمان می گویند.

نگارخانه شَلمان در سال ۱۳۹۰ با هدف حمایت از استعدادهای جوان و با شعار “شَلمان بوستان استعدادهای جوان است، نه گورستان یادمانهای فرهنگی” و با یاری تیم اجرایی خود که از دانش آموختگان رشته های مختلف هنری هستند، شروع به کار کرد. علاوه بر گالری استودیوی تخصصی دیزاین و آتلیه حرفه ای عکس درکنار این مجموعه مشغول به سرویس دهی هستند.

گالری شلمان همواره کوشیده است فراتر ازمسائل حاشیه ای جامعه هنری قدم برداشته و در کنار کشف استعدادهای هنرمندان جوان، پایبندی خود را به اخلاقیات و احترام به پیشکسوتان و ارج نهادن به مقامل شامخ هنری هنرمندان گرامی کشور هرچه بیشتر حفظ نماید. در این راستا افتخار داریم که به عنوان اولین گالری ایرانی که منشور اخلاقی مدونی دارد، با تمام وجود به بند بند آن متعهد باشیم.

در این چند سال پشتوانه و دلگرمی ما، یاری اساتید و دوستانی بوده که همواره گالری شَلمان را مورد لطف خود قرار داده اند همچون: استاد عباس رحیمی، دکتر عطاءالله امیدوار، استاد یعقوب عمامه پیچ، استاد کامران عدل، استاد نادر مشایخی، استاد محمدحسین فرج، استاد لیلا نورایی، استاد پرویز معزز، جناب آقای صدرا مَدی، سرکار خانم تینا شفیعی، خانم آذین فلاحی، سرکار خانم کتایون کاظمیان، …

نشانی‌ گالری شلمان

تهران، میرداماد، نرسیده به خیابان شریعتی، رودبار غربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، شماره ۲۷، واحد ۱

ایمیل: info@shalmanartgallery.com

تلفن: ۲۲۲۲۱۹۴۴ – ۲۲۲۷۱۶۹۳
فکس: ۲۲۲۷۰۰۵۱

وبسایت گالری شلمان

زمان بازدید

از ساعت ۱۶ تا ۲۰

روزهای تعطیل: پنجشنبه‌ها

هنرگردی

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید