هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

عکس های بابک حقی در گالری آتبین

نمایشگاه انفرادی عکس های بابک حقی با نام “آینه های زیر پا” روز جمعه 23 بهمن ماه در گالری آتبین گشایش می یابد. در این نمایشگاه 18 اثر از این هنرمند به نمایش در می اید که در سال 93 عکاسی شده اند.
babak-haghi-solo-photography-exhibition-atbin-art-gallery_honargardi_2016-(1)
اثر بابک حقی
در متن استیتمنت این نمایشگاه به قلم حمید رضا کرمی عکاس و استاد دانشگاه می خوانیم :
عکس‌های بابک حقی، فضیلتِ نگاه به آسمان و زمین را یک جا جمع می‌آوَرَد؛ تصویرِ آسمان در آیینۀ آبگیرهای زمین. و این نگاهی نه از سر عادت‌های هر روزه‌، که تماشایی از سرِ تأمل است. اینها اگر حاصل پَرسه‌زنی‌های عکاسانه‌اش باشند، چه خوب ما را در خیال همراه می‌کند تا پا‌به‌پای او نگاه‌مان را به زمین بدوزیم اما آسمان را ببینیم. در کشاکشِ فراز و فرودهای زندگیِ هرروزه‌مان در شهری که آسمان‌اش دیرزمانی‌ست آبیِ گمشده‌اش را از یاد برده، و زمین‌اش در باتلاق آهن و سیمان دیگر با سبزیِ دیرینِ گسترده بر اُخراییِ خاک‌اش بیگانه شده، تماشای تصویر آسمان، با ابرها و درخت‌هایش، در زلالیِ اندک‌ْ‌آبِ گردآمده بر زمین، به جستجوی مروارید در آب‌ْکَندی خُرد می‌مانَد، که هرچند محال و عبث جلوه کند اما در خودْ تلاشی‌ست برای تازگی، برای نفس کشیدن و جلا دادنِ جان.
این نمایشگاه تا 4 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان جهت بازدید می توانند همه روزه از ساعت 16 الی 21 به محل گالری آتبین به نشانی خیابان ولیعصر قبل از چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد، شماره 42 مراجعه نمایند.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید