هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

شوخی با گاف نیکون در اهدای جایزه

حتی نیکون

سوتی دادن اصولا برای همه اتفاق می‌افتد؛ اما زمانی که نامتان نیکون باشد و در فیسبوک ده میلیون هوادار داشته باشید، سوتی دادن به معنای آغاز یک دردسر بزرگ است! ماجرا از آن جا شروع شد که نیکون در مسابقه نیکون کپچرز، عکس چای یو وی را که توانسته بود هواپیمایی را در وسط آسمان شکار کند، برنده اعلام کرد؛ اما مشکل آن‌جا بود که هیچ هواپیمایی در کار نبود!

nikon-awards-badly-photoshopped-photo-fail-1c
عکس اصلی که برنده اعلام شده

در واقع عکس به قدری بد ادیت شده بود که کافی بود آن را روی یک نمایشگر بزرگ تماشا کنید تا ایراداتش نمایان شود. عجیب‌تر آن است که تیم نیکون حتی عکس دریافتی را دابل چک نکرده و خیلی عجولانه تصمیم به اعلام برنده گرفته بود.

یکی از خنده‌دارترین بخش‌ها زمانی بود که یکی از مخاطبان در فیسبوک نیکون از چای یو وی می‌پرسد او چقدر برای هواپیما صبر کرده است، و او در پاسخ می‌گوید: “نه چندان زیاد! من خوش‌شانس بودم! مرسی!”

nikon-awards-badly-photoshopped-photo-fail-3b

واکنش‌های خنده دار

اما ظاهرا اون چندان هم که فکر می‌کرده، خوش اقبال نبوده و پس از لو رفتن تقلبی بودن عکسش، شوخی هنرمندان با او و نیکون شروع شد که میتوانید در بالای این مقاله آن ها را مشاهده کنید.

nikon-awards-badly-photoshopped-photo-fail-7

در پایان نیکون هم ضمن اعلام باور خود بر نوآوری و خلاقیت به عنوان “قلب هر تصویری”، از شرکت‌کنندگان پوزش خواست و در عین حال از آنان برای واکنش خنده‌دار خود به این موضوع تشکر کرد و آن را نشانه‌ای از زنده و آگاه بودن مجامع جهانی عکاسی دانست.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید