هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

پخش کلاه قرمزی ویژه نوروز ۹۶ منتفی شد

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی به دلیل مشکلات مالی از توقف تولید این برنامه خبر داد.

مجموعه پرهوادار کلاه قرمزی که در سال‌های اخیر، به طور معمول در روزهای آغازین سال نو خورشیدی از صدا و سیما پخش می‌شده است، امسال هم مانند نوروز ۱۳۹۵ پخش نمی‌شود.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از اطلاعیه حمید مدرسی، تهیه کننده مجموعه کلاه قرمزی نوشته است که بیش از ۵۰ درصد فیلمبرداری مجموعه ویژه نوروز ۱۳۹۶ انجام شده است، ولی “به دلیل دریافت نکردن هر گونه کمک مالی” از سازمان صداوسیمای ایران، تولید این مجموعه متوقف شده است.

پیش از این، آذرمیدخت آذرهوش، مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما گفته بود که مجموعه کلاه قرمزی بعد از تحویل سال جدید، از ۳۰ اسفند ماه از تلویزیون سراسری ایران پخش خواهد شد. اما به نظر می‌رسد که گروه تولیدکننده این مجموعه تلویزیونی حمایت مالی لازم را برای ادامه تولید دریافت نکرده‌اند.

در اطلاعیه حمید مدرسی، بلاتکلیفی در قرارداد و توافق‌های قبلی با مسئولان صدا و سیما و تامین بودجه، از جمله مشکلات پیش روی تولید مجموعه کلاه قرمزی خوانده شده است. او نوشته است که درباره این مشکلات به طور مداوم با مدیران این نهاد در ارتباط بوده، ولی اقدامی برای حمایت مالی از گروه تولیدکننده انجام نشده است.

او اضافه کرده است که این مجموعه تلویزیونی بیش از ۲۰ میلیون بیننده ایرانی در سراسر دنیا داشته است.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید