هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

هنرگردی برنده رای گیری مردمی

در هفته‌ای که گذشت، نتایج نهایی برندگان هفتمین جشنواره وب ایران اعلام شد و هنرگردی که در رقابت با بیش از 12 هزار وب‌سایت به مرحله نهایی راه یافته بود، توانست با بیش‌ترین آرا، برنده‌ی رای‌گیری مردمی گروه فرهنگ و هنر شود. این درحالی بود که در این گروه، هنرگردی با وب‌سایت‌های مهمی رقابت می‌کرد.

نکته‌ی مهمی که در هفتمین جشنواره وب در گروه فرهنگ و هنر وجود داشت، تخصصی نبودن رقابت وب‌سایت‌های هنرهای تجسمی با دیگر زمینه‌ها بود؛ به گونه‌ای که داوران می‌بایست بین سایتی در زمینه‌ی هنرهای زیبا و دیگری در زمینه دکوراسیون داخلی، به داوری بپردازند و در این در حالی بود که سایت‌های عکاسی برای خود گروه تخصصی داشتند. به همین منظور نامه‌ای توسط تیم هنرگردی تنظیم شده که در زمان مناسب به دبیر جشنواره وب ارسال خواهد شد.

در طول این مدت تلاش ما بر بالا بردن کیفیت مطالب، مصاحبه‌ها و برنامه‌ی گالری‌ها متمرکز بود و خوشحالیم که هنرگردی کامل‌ترین فهرست برنامه گالری‌های تهران را در انتهای هر هفته منتشر می‌کند. هم‌چنین تازه ترین پروژه‌ی هنرگردی با عنوان “کوبه” در حال تکمیل است و به زودی به عنوان مرجع کاملی از اطلاعات هنرمندان ایرانی، کار خود را شروع خواهد کرد. در پایان باید از تمامی مخاطبان هنرگردی تشکر کنیم که به سایت خودشان رای دادند و باعث شدند در زمانی که بسیاری از سایت‌های هنرهای تجسمی در روند داوری حذف شده بودند، هنرگردی آن‌ها را نمایندگی کند.

 

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید