هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

نمایشگاه حجم های الناز قائمی در گالری علیها

نمایشگاهی از آثار حجم الناز قائمی  با عنوان، «آخرین دانه درخت سیب» روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه در گالری علیها برپا می‌شود. در این نمایشگاه سیاثر حجمی از این هنرمند با استفاده از متریال پاپیه ماشه و سنگ  به نمایش در خواهد آمد.
قائمی در گفت‌‌و گو با اشاره به این که آثار حجم ارائه شده در این نمایشگاه حاصل ۴ سال کار مداوم بروی متریال‌های مختلف بوده، تاکید کرد:

همیشه حساسیت دارم کارهایی رو به نمایش بگذارم که صرفا جنبه تزیینی و زیبایی شناسانه نداشته باشند و مفاهیم درونی از ذات موجودات رو در بر بگیرند . و زمانی نمایشگاه برگزار کنم که در کار‌هایم حرفی برای گفتن وجود داشته باشد و به نظرم این مجموعه این نکته مهم را در خود دارد

وی افزود: این آثار مفاهیمی معناگرایانه و اخلاقی از ذات انسانی و زوایای تاریک و روشن وجودی اش و نحوه ی برخورد با محیط پیرامون را در خود جای داده است که میتوا‌ند ذهن بیننده را تا مدتی مشغول کند.
الناز قائمی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد تصویرسازی است و عناوینی همچون برنده ششمین دوسالانه تصویرگرى در بخش نورها و سایه‌ها  سال ۹۲، برگزیده مسابقه تصویرگرى بندر در مه سال ۹۳ ، برگزاری چندین نمایشگاه گروهی از جمله گالری آران ،گالری سیحون و گالری لاله و اثر برگزیده حجم مسابقه مجسمه‌هاى کوچک خانه هنرمندان تهران را در کارنامه دارد. در استیتمنت این نمایشگاه به قلم آرش تنهایی آمده است:

استیتمنت نمایشگاه به قلم آرش تنهایی

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید