هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

نقاشی های ناصر عزیزی در آرت سنتر باغ

گالری آرت سنتر باغ روز جمعه ٨ اردیبهشت از ساعت ١۶ تا ٢١ میزبان نمایشگاهی از آثار نقاشی ناصر عزیزی است. در بیانیه‌ی این نمایشگاه آمده است:

 

کشف و شهود همیشگی، جستجویی مدام برای درک معنای زندگی و نگاه زندگی و نگاه کنجکاوانه به هستی و حتی بدیهیات آن، مهم ترین ویژگی های آثار عزیزی به شمار می روند که حتی در فضای سورئال در خدمت زندگی هستند و برای زیستن خلق می شوند. او چه در هنگامه خلق آثارش، چه در شیوه مواجهه با حرفه اش، زندگی را با تمام ابعادش در نظر دارد و نقاشی را بخشی از زندگی و حتی ابزاری برای ارتقای کیفیت زیستن آدمی می داند، از این رو می توان او را هنرمند زندگی دانست که برای بودن، لذت بردن و دوباره دیدن جهان و زیبایی هایش دست به آفرینش می زند.

تا کنون نمایشگاه های بسیاری از آثار این هنرمند نقاش برگزار شده و او توانسته بیش از شصت بار در نمایشگاه های گروهی و انفرادی، نقاشی هایش را به معرض تماشای مخاطبانی از ملیت های مختلف بگذارد.

گفتنی است که این نمایشگاه تا ١٩ اردیبهشت ماه ادامه داشته و بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ١٢ تا ٢١ به نشانی بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ١۴۵، باغ انجمن خوشنویسان مراجعه نمایند.

تلفن: ٩٠ ۵۵۵ ٢۶۶

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید