هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

فراخوان دوره ششم روبارو در گالری صا

نگارخانه صا در راستای ایجاد ارتباط بی واسطه میان مخاطب و هنرمند و فراهم کردن فضایِ کارگاهیِ مشارکتی برای هنرمندان، دوره ششم #روبارو را برگزار می کند؛

فراخوان شرکت در اُپن استودیو با موضوع “امضاء”

“امضاء” بر گستره معنایی وسیعی دلالت دارد؛ سندیت، جعل، تایید، تکذیب، شهادت، هویت، … اما درنهایت، می توان همه اَشکال امضاء را قراردادی برای صحه گذاشتن بر حضور دانست، امضاء یعنی اعلان این که؛ من هستم. در این رویداد هنرمندان علاقمند، میتوانند ایده های خود در رابطه با “امضاء” را در قالب دو رسانه نقاشی و چیدمان، در مکان گالری صا به اجرا در آورند.

شرکت کنندگان تا ۱۱ مرداد فرصت دارند اطلاعات زیر را به آدرس ایمیل گالری ارسال کنند: +مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، شماره تلفن همراه، سابقه فعالیتهای هنری(رزومه)درقالب فایل پی.دی.اف. +شرحِ طرح(پروپوزال)، متن گزاره(استیتمنت) -بر اساس موضوع فراخوان- در قالب فایل پی،دی،اف. + تصویر سه تا پنج اثر از آثار گذشته هنرمند، در قالب فایل جی،پی،جی.

اسامی هنرمندان منتخب، در تاریخ ۱۵ مرداد اعلام شده و از ۲۵ مرداد این هنرمندان بمدت دوهفته، هر روز ۴ ساعت، در مکان گالری مستقر خواهند شد. آثار تولیدشده طی این دوهفته، بمدت ده روز در گالری به نمایش گذاشته می شود.
در طول این مدت، بازدید از کارگاه هنرمندان در گالری، برای عموم آزاد است.

هزینه شرکت در فراخوان پس از انتخاب، برای هر هنرمند ۸۰۰.۰۰۰ تومان (شامل تبلیغات، پوستر، پذیرایی، عکاسی و…)است. آدرس ایمیل گالری: sa.artgallery@yahoo.com

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید