هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

فراخوان جهانی تصویرسازی کتاب کودک لهستان

پس از برگزاری موفق نخستین مسابقه “کلِروُینتس” (Clairvoyants) که در آن بیش‌از پانصد و بیست اثر ارسال شدند، انتشارات “دوی شُستره” (Dwie Siostry) اقدام به برگزاری مسابقه ای برای تصویرسازی کودک کرده است. هدف از این رویداد، پدیداری فرصتی برای معرفی هنرمندان به بازار کتاب لهستان و جهان عنوان شده است.

حضور در این مسابقه برای کلیه شرکت‌کنندگان حرفه‌ای یا آماتور بالای هجده سال و با هر ملیتی آزاد است. هم‌چنین شرکت‌کنندگان می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی به ارائه آثار بپردازند. داوطلبان باید آثار تصویرسازی کتاب کودک خود را به زبان انگلیسی و یا لهستانی ارسال نمایند.

گفتنی است که کتاب‌های ارسالی باید یک داستان کامل به صورت استوری برد همراه با طراحی جلد باشد. هم‌چنین هیئت داوران پس از بررسی آثار مبلغ دو هزار و پانصد یورو به عنوان جایزه به برگزیدگان اهدا می‌کند، همچنین آثار منتخب توسط انتشارات برگزارکننده منتشر خواهد شد.

ثبت نام در این رقابت از ۱۵ نوامبر آغاز و تا ۱۵ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۵ آبان تا ۲۵ آذرماه سال جاری) ادامه خواهد داشت و اسامی برگزیدگان در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۷ (۲۵ اسفندماه سال جاری) در وب سایت مسابقه منتشر می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت مسابقه مراجعه نمایند.

 

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید