هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

۳/۲۰/۲۰۱۸ – Beatle Sir Richard Starkey, also known as Ringo Starr, is made a Knight Bachelor of the British Empire by the Duke of Cambridge at Buckingham Palace during an Investiture ceremony in London. (Photo by PA Images/Sipa USA) *** US Rights Only ***

رینگو استار یکی از اعضای بیتلز شوالیه شد

گویا صدرنشینی اخبار مربوط به بیتلز تمامی ندارد؛ به تازگی هم «ریچارد استارکی» با نام مستعار رینگو استار در مراسمی در کاخ باکینگهام لندن مقام شوالیه را دریافت کرد.

شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج و نوه ملکه بریتانیا این مقام را به رینگو استار اهدا کرد. این مقام به دلیل دستاوردهای رینگو استار به دنیای موسیقی به او داده شده است. گفنی است «پال مکارتنی» عضو دیگر بیتلز مقام شوالیه را ۲۱ سال پیش دریافت کرده بود.

گروه موسیقی بیتلز، یکی از مشهورترین گروه های تاریخ موسیقی هستند که اهل لیورپول انگلیس بودند. این گروه شامل جان لنون، پل مک‌کارتنی، جورج هریسون، و رینگو استار می‌شد و در دهه ۱۹۶۰ فعالیت خود را آغاز کردند. آن‌ها بیش از چهل آلبوم تولید کردند که بیش از ششصد میلیون دلار فروش کرد. این گروه در دهه هفتاد از هم پاشید.

چهار عضو گروه بیتلز حدود ۵۳ سال پیش با هم برای شرکت در مراسم دیگری که از آنها تجلیل می کرد، به کاخ باکینگهام آمده بودند. اکنون تنها این دو عضو زنده هستند و رینگو می گوید پیش از دریافت این مقام با پال مکارتنی شام خورد و در مورد گذشته خود با هم صحبت کردند.

رینگو استار واپسین نفری بود که به اعضای گروه بیتلز پیوست.

​رینگو استار درام نواز گروه بیتلز بود. او که اکنون ۷۷ سال دارد و هنوز به عنوان موزیسین فعال است و نوزدهمین آلبوم خود را سال ۲۰۱۷ راهی بازار کرد.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید