هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

رسوایی های بی‌پایان در هالیوود این‌بار کوین اسپیسی

پس از رسوایی اخلاقی هاروی واینستاین تهیه کننده مشهور آمریکایی، این بار نوبت به کوین اسپیسی بازیگر سرشناس رسیده است.
موضوع از آن قرار است که آنتونی رپ در سال ۱۹۸۶ در یک گفتگوی جنجالی برای نخستین بار ماجرایی را تعریف کرد که در هنگام چهارده سالگی اش رخ داده بود. او اشاره کرد که با کوین اسپیسی در یکی از نمایش های برادوی در نیویورک همبازی بوده است و اسپیسی در یک مهمانی خصوصی خواستار رابطه جنسی با وی شده؛ او که در آن هنگام پسر نوجوانی بوده و از رفتار غیرمنتظره کوین اسپیسی شوکه شده بوده، پس از تقلای بسیار از اتاق خواب گریخته است.
گفتنی است کوین اسپیسی با انتشار توئیتی در صفحه شخصی اش نسبت به این مصاحبه واکنش نشان داد، او گفت هر چند که چنین ماجرایی را به خاطر نمی آورد اما اگر رفتار و گفتارش هنگام مستی نامناسب بوده، از صمیم قلب از آنتونی رپ پوزش می‌خواهد چرا که در تمامی این سال‌ها غم و اندوه بزرگی را تحمل کرده است.
پس از اینکه کوین اسپیسی آزار جنسی یک نوجوان در سی سال پیش را به طور ضمنی تایید کرد، آکادمی بین المللی هنر و علم تلویزیون، جایزه ای را که قرار بود به این هنرپیشه سرشناس اهدا کند، لغو کرد. به گفته این آکادمی جایزه افتخاری امی، نشانگر دستاوردهای شخصی است که از مرزهای فرهنگی عبور کرده تا بر بشریت تاثیر بگذارد. قرار بود کوین اسپیسی این جایزه را در مراسم مجللی در ۲۰ نوامبر در شهر نیویورک دریافت کند. در گذشته چهره هایی همچون استیون اسپیلبرگ، شاندا رایمز و جی جی آبرامز دریافت کننده های این جایزه افتخاری بوده اند.

 پیش‌تر شرکت پخش اینترنتی نتفلیکس اعلام کرد که فصل ششم “هاس آو کاردز” یا همان خانه پوشالی که در آن کوین اسپیسی هنرنمایی می کند را ادامه نخواهد داد و این فصل، واپسین فصل این سریال خواهد بود.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید