هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

خط نگاره های علی پسندیده در گالری علیها

گالری علیها فعالیت خود را در سال جدید از آدینه ی اول اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ با نمایش آثار خط نگاره های علی پسندیده با عنوان “دیگرگون” آغاز خواهدکرد.

علی پسندیده متولد ۱۳۵۷می باشد، که فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۷۸ در انجمن خوشنویسان ایران شعبه مشهد آغاز نموده و با طی مراحل آموزشی از سال ۸۶ رسما به عنوان مدرس انجمن خوشنویسان ایران شروع به تدریس کرده است. او که عضو موسسه توسعه هنرهای تجسمی ایران می باشد، سابقه سرپرستی انجمن خوشنویسان ایران شعبه سرخس را به مدت یک سال ونیم و دبیر جشنواره خوشنویسی در این شهر را در کارنامه ی خود دارد، همچنین در مرکز زبان فارسی در شهر آنکارا (ترکیه) دوره ی آموزشی برای علاقمندان برگزار نموده است.

ایشان فعالیت های نمایشگاهی را از سال ۸۱ آغازکرده، و در سال ۸۴ موفق به کسب رتبه نخست در خط نستعلیق در مشهد گردیده اند.
در طی ۱۸ سال فعالیت حرفه ای در نمایشگاه ها و جشنواره های جمعی بسیاری در داخل و خارج از ایران شرکت نموده و آثارش در کشورهای پاکستان، ترکیه، تاجیکستان و.. به نمایش در آمده اند. ایشان همچنین موفق به برگزاری سیزده نمایشگاه انفرادی در شهرهای مختلف ایران و کشورهای ترکیه و تاجیکستان شده اند.

علاقه ی ایشان به مفهوم باعث گردیده در پس هر اثر معنایی نهفته باشد و شما بیش از یک خط را شاهد باشید، از آنجا که ما درون را بنگریم و حال را..

” دیگرگون” تلاشی است برای نشان دادن چهره ای دیگر از هنر خوشنویسی ایران، دریچه ای تازه از فرم های گوناگون. گالری علیها میزبان نگاه مهربان شما خواهد بود در ضیافت نگاره هایی از جنس خط.

* لازم به ذکر است که نمایشگاه تا روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در گالری علیها برپا خواهد بود.
علاقمندان جهت بازدید می‌توانند همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نشانی: خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، کوچه ماهروزاده، کوچه رمضانیان، ابتدای احمدی مقدم، پلاک ۳۱ مراجعه فرمایند.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید