هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

تغییر اساس نامه انجمن هنرمندان نقاش ایران

سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش ایران از برگزاری مجمع عمومی انجمن نقاشان در تیرماه، تشکیل کمیته کارشناسی و ارزیابی آثار و تغییر اساسنامه انجمن خبر داد. هم‌چنین در اطلاعیه‌ای که در سایت انجمن قرار گرفته است، آمده:

طبق درخواست اعضای انجمن هنرمندان نقاش ایران در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مورخ ۱۴ مهرماه ۱۳۹۴، تغییرات پیشنهادی برروی اساسنامه توسط هیات مدیره انجمن انجام شده است و جهت مطالعه ارائه می گردد. اعضای محترم انجمن اگر پیشنهاداتی در زمینه تغییرات مذکور دارند، میتوانند پیشنهادات خود را تا تاریخ ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۵ به ایمیل انجمن هنرمندان نقاش ایران ارسال نموده و یا با دبیرخانه انجمن تماس حاصل نمایند.

منیژه صحی، سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش ایران با اعلام خبر برپایی نخستین مجمع عمومی دوره جدید هیات مدیره انجمن در تیرماه امسال درباره دستور کار این جلسه به خبرنگار مهر گفت: ارائه گزارش عملکرد هیات مدیره به اعضای انجمن، انتخاب بازرس انجمن و اینکه هیات مدیره تراز مالی انجمن را در اختیار اعضا بگذارد دستور جلسه تیرماه مجمع عمومی انجمن است که امیدواریم همان بار نخست به حد نصاب برسد.

گرچه انتخابات این دوره انجمن نقاشان در دور دوم به حد نصاب رسید و برگزار شد، اما یکی از آسیب های جدی این انجمن در به حد نصاب نرسیدن اعضا برای برپایی انتخابات در دوره های مختلف بوده است که صحی درباره دلایل این اتفاق توضیح داد: ما انجمن هنرمندان نقاش ایران هستیم و بسیاری از اعضای انجمن در شهرستان و برخی از اعضا هم موقع انتخابات در خارج از کشور هستند. همین نبودن اعضا در تهران یکی از معضلات مهم به حد نصاب نرسیدن مجمع های عمومی است.

وی ادامه داد: البته عملکرد اعضا هیات مدیره در هر دوره ای هم در میزان مشارکت اعضا تاثیر مستقیم دارد.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید