هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

آنجلینا جولی و برد پیت سرانجام رسما از هم جدا شدند

پس از دو سال و نیم کشمکش و جنجال بر سر سرپرستی فرزندان و تقسیم اموال، زوج مشهور هالیوود «آنجلینا جولی» و «برد پیت» رسما از یکدیگر جدا شدند و بالاخره طلاق شان ثبت شد.

به گزارش مجله «پیپل»، جولی ۴۳ ساله و پیت ۵۵ ساله بر آنچه برای شش فرزندشان مناسب است، تمرکز خواهند کرد. آنها، صاحب سه فرزند شده اند و سه کودک را نیز به فرزندخواندگی پذیرفته اند.

بزرگترین فرزند این دو، «مداکس» ۱۷ سال دارد و کوچکترین آنها «ویوین» و «ناکس» ۱۰ ساله هستند.

آنجلینا جولی و برد پیت در سال ۲۰۰۵ و در جریان فیلمبرداری «خانم و آقای اسمیت» با یکدیگر آشنا شدند و چند ماه پس از اکران فیلم در ماه ژانویه سال ۲۰۰۶ با یکدیگر ازدواج کردند.

این دو ستاره هالیوود در سال ۲۰۱۴ در جنوب فرانسه با هم ازدواج کردند ولی دو سال بعد، در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ آنجلینا جولی درخواست طلاق داد.

از آن زمان تاکنون، این زوج درگیر حل اختلاف بر سر سرپرستی فرزندان و تقسیم اموال بوده اند. در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸، قاضی یک دادگاه یک برنامه جامع برای دیدار برد پیت با کودکانش تدارک دید به جز مداکس ۱۷ ساله که به بلوغ عقلی رسیده و خودش می تواند تصمیم بگیرد چقدر با پدرش وقت صرف کند.

برد پیت در حاصل حاضر برای اکران فیلم جدیدش «روزی روزگاری در هالیوود» آماده می شود و جولی نیز با فیلم «مالفیسنت: معشوقه شیطان» پاییز امسال روی پرده سینما نقش آفرینی خواهد کرد.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید