هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

نمایشگاه استاد محسن یونسی

نمایشگاه به شکرانه سلامت و برای حمایت درمان یک هنرمند
نمایشگاه استاد محسن یونسی؛ به شکرانه سلامت و عافیت هنرمند عرصه تجسمی جمعه 17مهرماه در نگارخانه رزازی آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه به عنوان تکریم و نکوداشت منزلت هنری و شکرانه سلامتی محسن یونسی؛ هنرمند نقاش و مدیرفرهنگی تاثیرگذار و معلم عرصه هنرهای تجسمی در دانشگاه ها و مراکز آموزش هنری کشور با نمایشگاه گردانی و مدیریت بهرام حنفی و همکاری و حمایت مینا رزازی؛ مدیریت نگارخانه مینا رزازی و مجتبی خراسانی از 17 تا 23 مهرماه جاری برای بازدید و خرید آثار از ساعت 16 تا 20 برقرار است.
نمایشگاه نکوداشت محسن یونسی باحضور هنرمندان و سخنرانی دکتر ایرج نعیمایی و سهیل محمودی، وریاهاشمی، علی عزتی و جمع زیادی از هنرمندان و علاقه مندان و خریداران در نگارخانه مینا رزازی شروع به کار کرد.
کلیه عواید حاصل از فروش اثر در این نمایشگاه برای استمرار درمان محسن یونسی اختصاص می یابد و مدیریت نگارخانه مینا بدون هیج وجه و دریافت درصد از فروش، کلیه امکانات را برای برپایی این رخداد انسان دوستانه در اختیار هنرمندان قرار داد.
پیشتر مرکز هنرهای تجسمی و معاونت فرهنگی هنری شهرداری تهران قول همکاری و حمایت برای برپایی این نمایشگاه را داده بودند که در زمان افتتاح هر دو دستگاه دولتی از این کار انصراف داده و مدیران آن حاضر به حضور و حتی باز دید از این نمایشگاه و عیادت و دلجویی از این هنرمند نشدند.
برای محسن یونسی عزیز طلب شفا و عافیت داریم

 

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید